Tekväll

2013-02-19
21:06:51

19 feb
Tjeeenis. Vart tog måndag och tisdag vägen? Bara flög förbi... Sitter i sängisen min och ska försöka läsa lite fysik men fastnade på Ebay istället. MY GOD vad mycket fint det finns där! Är jäääättttteeesugen på att köpa en väska för 90 kr men jag sparar ju pengar så har ett stort dilemma. Hmmmmm. Får suga på den karamellen en stund alltså. Annars då? Längtar till sol och värme men det gör jag ju jämt så det är ju inget nytt. Drömde förresten att jag var och reste inatt. Problemet var att vi inte visste var vi var men det var en nice pool och gratis hotell så vi klagade inte!! Haha.
 
Imorgon blir det dejt med Anna som äntligen kommit hem från Thailand!! Sen tekväll men flickisarna. Japp. Blir mys!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: