Tekväll

2013-02-25
19:20:15

Måndag
Hade en fin helg men nu är det måndag igen! Helgen inleddes med utgång och dans på Värmlands. Himla bra ställe det där, stort och mycket folk och bra dansmusik. Dit lär vi gå fler gånger!!
 
Idag har jag pluggat heeela dan. Var ledig idag eftersom det var basårsdag på Ångströms och då kan man få info om vilka utbildningar man kan söka efter basterminen som man får reserverad plats på. Meeen eftersom jag varken ska fortsätta plugga nu i höst eller läsa någon av utbildningarna som man får reserverad plats på så gick jag ej. Vill inte sitta och lyssna på hur det är att utbilda sig till typ civilingenjör i elektroteknik när jag VET att det inte är något för mig. OM och NÄR jag börjar plugga på Universitet (om 3-4 år) så blir det något inom biologi isåfall. Kan tänka mig läkare med inrikting på matspjälkningen i människokroppen (haha). Men men, det visar sig senare. Känns så bra att jag har flera år på mig att ta reda på vad jag tycker är intressant och vad jag vill utbilda mig till. Skönt!
 
Nu ska jag göra en testdugga och sen se om jag orkar pallra mig iväg och träna. Mår mindre bra nämligen, men då brukar det bli bättre med lite träning.
 
I Kina förra året
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: