Tekväll

2013-02-16
17:27:21

GÅRDAGEN
...var awsome. Fy bubblan vad jag älskar mina fina flickor. Totalt bäst helt enkelt. Firade att Amanda blivit 20 med tacomidddag hos Sosso (vi insåg att vi bara hade tomat som grönsaker så vi tog det vi hittade hemma hos henne - bönor, banan, ananas hehe) sen blev det buss till V-dala och sen Bj. Vi kom på att vi inte varit där på typ nästan ett år + det är ju gratis med kårleg och jäklar vad kul det var! Synd bara att bussarna går bajs så man måste gå precis när det är som roligast. Vill ju dansa hela natten lång. Men men, blir dansgolvet nästa fredag oxå som tur är!
 
Idag har jag myst sönder med min pöjk och sen han åkte har jag bara gjort en massa tråk. Diskat, vikt tvätt, startat maskiner, städat, dammsugit. Ska börja på min hemlabb sen oxå, man ska typ koka ärtor och lägga dem i termosar och mäta temperaturen i termosarna i 3 dagar. Haha. Annars ska jag bara hänga hemma ikväll och se Melodifestivalen, skönt. Vi ses, puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: