Tekväll

2012-08-20
16:31:23

Helgen med stort H
Nu hemkommen från Zante tidigare i förra veckan kändes det påtok för länge sedan jag och min babe Ronja tog en heldag för oss själva. Och vad passar oss inte bättre än American Car Show vid slottet med grymt snygga bilar, retro tavlor m.m., öltält och godisremmar! Att det blev ett ny inköpt linne till kvällens minst sagt händelserika utgång var inte helt fel det heller.
 
På söndag morgonen var det inte någon extravagant frukost utan chips och Trocadero i sängen med ett härligt Awkward marato. Sötaste killen min kom senare över för att äta tacos och somna för ovanlighetens skull i tid. Det är vad jag kallar en riktigt bra helg <3
 
 
Ps. Antar att det finns flera frågetecken kring fönstret och mina dinglande ben. Jo som förväntat blev jag utlåst från huset. Sofies back med andra ord.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: