Tekväll

2012-08-28
15:54:13

Höst i universum.
Ja som rubriken lyder så har det blivit lite mer höst i det här landet sedan jag kom hem. Vädret är ju inte det mest upphetsandet och hör nu Anna har fått höstblåsor något små barn på dagis brukar få  o då blir man immun sen men icke Anna, nejnej jag ska ha det nu. Höstblåsor i sig är väl inte så jobbigt men det smittar så har varit hemma nu och gjort absolut ingenting och absolut träffat ingen och jag börjar bli lite trött på hemma.....Men nej nu ska jag inte klaga något mer jag har ju faktiskt varit i Cypern med Jenny o Amanda och det var grymt längtar tillbaka!! Värme, inga krav och helt klart medelhavet det var så underbart det vattnet! <3
 
Här kommer förhoppningsvis lite bilder om det inte strular sig som det brukar göra!...^^




Pussar! o några extra till min pojk som jag inte kan träffa bajs på universum!


 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: