Tekväll

2012-08-13
00:23:49

OS avslutningen!
Har nu i ungefär en vecka befunnit mig på båten och njutit av det lugnt som man får av att vara ute i vår underbara skärgård! Tror inte att det finns nånplats i världen som jag är mer förälskad in än i Sthlms skärgård! <3
Annars så har jag haft det underbart med pojken min på vår halvårs dag, han är en fin pojk som tittar på gremlins konstiga små men måste hålla med honom sött små varelser^^

Men till den stora nyheten imorrn ska jag och Jenny växla pengar till Cypern, ja GUD vi åker på fredag GHHHA OMFG är bara väldigt pepp, kommer bli underbart!
 Här är vårt underbara hotell!!! :D
 
O ja som rubriker lyder så tittar jag självfallet på OS avslutningen som är MAGISK!! Har fått mig en lektion i brittisk musik vilket jag gillar väldigt, väldigt mycket! Vill bara vara i London NU!!

Puss puss!

Kommentarer:
#1: Amsnfmflxxk

Jag såg oxå avslutningen! Grym! :D

2012-08-13 @ 15:49:59
#2: Sofie@tekväll

Stockholms skärgård, älska med stort Ä! Ni kommer ha det mega epic!! <3

2012-08-14 @ 17:35:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: