Tekväll

2012-08-21
17:44:00

The insects are marching in!
 
Bara idag har jag sett tre dady-long-legs, två tvestjärtar och alldeles för många spindlar i vårt hus... Detta betyder bara en sak i ett gammalt hus, hösten är på intåg. Känns helt okej ändå även fast de mesta av sommaren regnade bort. Har aldrig uppskattat hösten så mycket men just det här året känns annorlunda. Kanske för att jag inte kommer gå i skolan? Eller ja min pytte lilla kurs på 33% men det räknas inte. I år tänker jag leva och andas höst! Välkomna den med öppna armar och inte vara en sån jäkla tråkig Svensson som klagar på hur ruggigt det kan vara! Ruggigt betyder bara en sak i min hjärna och det är möjlighet till mys och mys = awsome!!
 

Kommentar:
#1: Amdnsndkan

FIN BILD :O

Svar: Visst är den dock inte min utan kommer ifrån en hemsida som heter wallbase.cc ;)
Tekväll

2012-08-23 @ 18:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: