Tekväll

2012-12-10
10:08:23

Två månader.

Insåg att det var två månader senast jag skrev senast så tänkte att det var dags nu. För två månader sen var jag orolig för mitt tenta resultat och rädd när jag skulle övningsköra, nu försöker jag ordbajsa fram min hemtenta och väntar tills jag för köra upp. Men Här får ni en lite summering i form av bilder på mina senaste två månader! Puss.

Vi gick ut på nation o vår kära Sofie hade äntligen kommit hem från Thailand!
Ibland kan man ha tråkigt o absolut inget att göra i skolan men då har man kul med sin Ipad istället....ja!
Vi gick ut till Williams o slog av att det var tomt...vilket typ aldrig händer.
Jag o mor min åkte till Lund över en helg!
Och så har det ju blivit jul! Mysigt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: