Tekväll

2012-07-29
23:46:16

Hemmafru.

OS har nu börjat och med det har även mitt tv-tittande drastiskt ökat och jag väntar väl på någon kommentar från mamma att snart får du fyrkantiga ögon. Men det är bara OS vart annat år så om jag får fyrkantiga ögon vart annat år så är det okej kanske till och med lite roligt med förändring. Nej men tyvärr har jag kombinerat mitt ökade tv-tittande med en skorp o marmelad ätande som förut var noll till allt för mycket. Men det är så otroligt gott, för att förtydliga jag har kokat min egna sylt och marmelad. Det blev Choklad/Jordgubbsmarmelad, vanlig Jordgubbsmarmelad och en Hallonsylt. Hallonsylten är lite att dö för och det är LITE svårt att motstå den. 

För att lite försöka kompensera mitt skorpätandet så har jag hälsat på Friskis fyra gånger och förbättrat min bästa tid på cross när det kommer till att cross en mil, nu är jag nere på 34.32minuter dog efter men ändå okej nu ska jag inte skryta något mer utan istället fortsätt titta på OS – nu basket Argentina mot Litauen, vet egentligen inte varför jag titta för jag hatar att titta på basket….  

 

                                                                                                                      


Kommentar:
#1: Amandndka

Tekväll med dina marmelader! That's all I'm sayin'! :O

2012-07-31 @ 12:31:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: