Tekväll

2012-07-16
22:49:24

Sol, nej förlåt regn, vind och mediciner.

Hejsan hoppsan!

Var ett tag sen man skrev på den charmerande blogg. Har tagit mig en sväng förbi Hudiksvall och hälsat på kära Linnea och regnet. Det regnade väl inte kanske en sådär tre gånger och solen kom fram en gång i typ en sådär tio minuter, men jag klagar inte var dunder mysigt ändå och väldigt skönt att inte direkt behöva göra något. Sen när man kom hem blev man sjuk, jippie. Att vara sjuk måste jag säga är inte riktigt det roligaste som finns, men nu känns det lite som att jag har handlat upp halva apoteket med alla mediciner som ska hjälpa mig att bli frisk….känns lite så där halvt bra.

Om vi ska prata om något mer roligt än min nuvarande medicin missbruk så hälsade kära Sthlm Sophie på oss i lilla Uppsala idag, det var mysigt, enkelt och just det jag behövde för att bli lite friskare! Nej nu ska jag fortsätta titta på min kära Wallander.

Ciao! 

 

                                                    En plats jag saknar - Barbados!


Kommentarer:
#1: amdfnadfnnasdf

Mediciner :') <3

2012-07-17 @ 10:59:09
#2: Anna.

Alltså det ska vara en bild, därför jag skrev den fina bildtexten : en plats jag saknar - barbados!.
Ja nu vet ni det.

2012-07-18 @ 23:24:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: