Tekväll

2012-06-18
19:04:50

Chokladtårta i all ära!
Första riktiga dagen på jobbet är avklarad och jag mår illa, den där chokladtårtan jag fick smaka var verkligen FÖR mycket. När jag kom hem var jag till och med tvungen att äta jordgubbar för att må bättre! Jordgubbar är verkligen min drog just nu och har väl varit det i drygt två månader. Då har jag levt på Ica Basics frysta jordgubbar, vilket har hålt mig vid liv men nu när det riktigta jordgubbarna har kommit ååå Gud kan inte leva utan dem. Känner att det är lite samma dilemma som för Edward djurblod håller honom vid liv men får honom aldrig riktigt riktigt nöjd. HAHA okej lite för mycket twilight. Nej nu ska härs åka och köpas en kamera för min som jag har nu har varit död i ett halvår så känner att det är dags att skaffa en ny!

Over and out.

                                                                 

Kommentar:
#1: Amsjzkdl

Fett skumt det känns att du bloggar! Fast bra, såklart ;D Jag knarkar oxå jordgubbar! Åt mina första svenska idag .... <3

2012-06-21 @ 20:57:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: