Tekväll

2012-11-09
20:08:19

BRA start på november!
Mycket har ändrats i mitt liv på bara några veckor. Det känns himla bra faktiskt! För en gångs skull är jag lite taggad på framtiden haha. Ååh vad jag är glad!
 
POSITIVT
+ Tre månader framåt är säkrade med praktik/jobb (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
+ Repar en spexföreställning på Norrlands nation varje vecka som har premiär i april. Spelar Helena/Sandy haha
+ Party imorgon med tacos+utgång!
+ Jag har världens finaste jacka
+ Julen är på ingång!!!
+ Mina vänner är bäst
 
NEGATIVT
- Måste ringa och tacka nej till ett jobb.....VILL.INTE
- Det börjar bli för kallt för att jag ska kunna ha min jacka
- 53 minuter kvar på Spotify
- Jag har blivit SÄMST på att träna igen. Nästa vecka är det på med hårdhandskarna!!
 
SEN VAR DET INTE SÅ MYCKET MER! Wihoohohohohohohohohhihihihohihoihhoiho
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: