Tekväll

2012-11-03
18:13:33

Dårarnas drömmar
favim.com
 

Jag kollar i IKEA katalogen hela tiden. Jag sitter med den som en bibel och funderar ut vad jag skulle ha i min framtida lägenhet. Verkligheten är dess värre att tanken att ens kunna flytta hemifrån är skrattretande patetisk. Jag har inget jobb (inget fast i alla fall). Kommer antagligen att behöva ta ett studielån på 75 000 nästa höst. Hur i hela helvetet lyckas mina fantasier då rinna iväg så långt att jag skulle kunna välja mellan köket på sida 99 och 108? *suck* Mina val i livet nu är nog snarare att välja mellan att köpa eller inte köpa nya vinterskor då mitt befintliga pars dragkedja inte går att stänga längre. Men nu ska jag inte vara sådan för det är minst sagt skit tråkigt och allmänt deprimerande. Istället ska jag ta upp att en snubbe från GH nation ringde mig och frågade om jag ville vara med på pr möte på tisdag. Diskutera marknadsföring och eventuella affischer (som jag kanske skulle få ta del av att få göra!). Det är hur kul som helst. Så livet e bra. Flyter på liksom. Plus att min mamma i detta ögonblick gör citronmaräng paj. Det får man inte när man flyttar hemifrån!

Ps. Tack mamma för de nya och hela vinterskorna de är jätte fina.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: