Tekväll

2012-11-07
23:19:00

Investera eller inte investera det är frågan?
Har haft möte med marknadsförings gruppen på GH igår. Gick riktigt bra förutom en ynka liten detalj då jag blev tillfrågad att göra en affish. Jag har inte illutrator! Jag har knappt en dator som är kapabel av att bli belastad med illustrator. Meeen om man har ett eget företag kan man dra av momsen då det är en investering till företaget... undrar om man kan kombinera det med studierabbat... I wonder! Om inte får jag ta och vänta på en fallande stjärna så jag kan önska mig det. Har liksom inte tid att vänta på jultomten u know.
 

Kommentarer:
#1: Amdnakdkfjajsk

Investera! :D

2012-11-08 @ 19:02:36
#2: Anonym

Llr ladda ner? ;D

2012-11-08 @ 19:03:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: