Tekväll

2012-11-22
15:19:44

Wasting time in the unemployment lines

Var till arbetsförmedling idag där jag har skrivit in mig som arbetslös. Kul. Från och med nu ska jag vara en "aktiv arbetssökande" om jag inte får jobb fören februari blir det bidrag. Nice, fast ändå inte. Fatta och vara arbetslös i tre månader till! Då tar jag kål på mig själv. Men min "arbetscoach" sa till mig att jag har mycket goda chanser att få ett jobb. Älskar deras positiva inställning "det finns 480 butiker i Sverige som söker anställda!" "Jaha hur många av dom är i Uppsala?" "Öhm...ja inte lika många". Ja livet leker.

 

Kommentar:
#1: Jenny (f.d arbetslös)

Om 3 månader kan du få praktik som mig eller utbildning eller en massa annat!! För 140/kr per dag haha :)

2012-11-22 @ 17:33:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: