Tekväll

2012-10-15
22:12:36

Gleeeee är allt jag kan tänka, se, prata, andas
Okeeeeeeeeeej det känns som jag är bloggschizofren. Jag kan inte bestämma mig vilken blogg jag ska använda. Egentligen vill jag bara använda den här bloggen men den kommer svämma över av mina inlägg då känns det som. Och jag måste få utlopp för min kreativitet (så som bajspoesi) och då kommer alla på Facebook kunna se det och tycka jag är fett skum osv osv; ni förstår. I och för sig kan jag vara ganska skum. Vi lämnar det åt ödet helt enkelt.
 
Iallafall så längtar jag bara till detta år är över. Egentligen har 2012 varit ganska sämst i jämförelse med 2011. 2011 var ett jäkla solskensår faktiskt. Jag var glad och det hände mycket. Iofs åkte jag ju till Kina och tog studenten nu iår, men bortsett från det har det varit ett ganska dåligt år. Tacka vet jag 2013!!!! Jag har storslagna planer. Hoppas allt går som jag vill bara, men typ hälften kommer iallafall hända! Bombsäkert. Nu ska jag sluta tråka ut er och se på Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)))))))))))))))))))))) älsklingsserie.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: