Tekväll

2012-10-06
21:19:45

God damit brudar!!

God damit brudaaaar!! Jag ber mina kära att skriva en massa blogg inlägg så jag kan vara uppdaterad här i thailand och vad går jag?? Ett ynka från lilla anna! fy skäms manda och jenny! you know what to needs to be done *evil eye*...

Nu till nästa punkt.

Thailand sammanfattning - 14 timmar flyg, matförgiftad, fint hotell med handdukselefanter på sängen, tuk tuk åkning, ping-pong show reklam in your face, bukets med redbull vodka, "were you from?", "best quality good price just for you", "just little spicy", "19? you baby lady!", aussies, aussies, aussies, bangla road, patong Beach, paradis Beach, noppa benen?, låta människor gissa ens ålder, friterad kyckling, massage, lady boys, sakna nära och kära... Just a little bit of Thailand <3


Kommentar:
#1: Anonym

Meeeen Sofie, läs min blogg!!!!! Massa uppdatering ju :( / jännnnnyyyyyisch

2012-10-06 @ 23:38:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: