Tekväll

2012-10-15
15:58:00

I'm too old for this shit
Hemma i Uppsala. Hemma där jag kan dricka ur vattenkranen, hemma där jag kan ligga i min egna mjuka säng, hemma där internet näst intill alltid funkar, hemma bland nära och kära, hemma i den gråa bittra kylan.
 
Thailand var awsome. Tre veckor i Phuket med Ronja fucking Karlsson. Ganska nice. Värmen, stranden, människorna, tuk tuks, nudlar, festerna, friheten jösses vad jag kommer sakna det!! Men jag måste inse faktum jag kan inte festa och ligga på stranden hela mitt liv. Har högre ambitioner än så tro det eller ej. Som Ronja sa när vi hade kommit hem från våran fjärde utgång på rad "I'm too old for this shit". Nä vi båda är nog ganska trötta på fest resor överlag, nästa resa får bli mer inriktad på att se det kulturella. Festa flera dagar i sträck tär på kroppen, knoppen och levern!
 
Med det sagt känner jag mig nu ännu mer vilsen än vad jag gjorde innan jag åkte. Vart ska man börja? Körkortet kanske? Okej då vi kör på det. Ciao.
 
 
Bilder från resan kommer upp på fb inom sinom tid...

Kommentar:
#1: j to the enny to the awsome

okej jag GILLAR DEN LÅTEN och jag är så glad att du är i Sverige igen (♥♥♥♥♥♥♥) och jag är lika vilsen som du och jag är till skillnad från dig helt supersugen på fest och jag vill se bilder här och jag vill träffa dig!!!!!!

2012-10-15 @ 21:53:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: