Tekväll

2012-10-11
19:57:48

JACKPROBLEMOS
Amajgaaaaad. Jag har fetaste i-landsproblemet. Jag tänker dela med mig av det med er.
 
Jooo, som vi alla ser/känner så börjar vi gå mot kallare årstider. Det är snorkallt ute osv osv. Så då behöver man en jacka. Jag har ju tänkt köpa en VARM, fluffig sak i jackväg i år eftersom jag bara haft kappor tidigare och jag vill icke frysa. Meeen kära vänner, nu är det så att Jenny har varit på HM och hittat en svinsnygg jacka. Som inte alls är fluffig. Och inte VARM. Den är i kapp-material och kort. Alltså är den tvärtemot vad jag tänkt köpa. Men det är så fiiiiiiiiiiiiiiiin. Det skulle vara perfekt nu i oktober och typ mars/april/maj. Men inte där i mellan tyvärr. Och jag behöver egentligen inte en sådan modell och jag borde spara pengar. Jaha, varför tjatar jag ens om den om den inte ens är bra? Problemet är att det är den!!!!! Den är gjord av återvunnen ull och den är ganska billig. Jag vill haaaa. Och den blir typ lika tjock som min vinterkappa om jag har en tjocktröja under. Hmmmmmmm ååååh varför är mitt liv så svårt?!?!?!?!!?? När jag får ett jobb (OM jag nu någonsin får det) så ska jag fira genom att springa till HM på en gång. Tror jag. Vi får se. Denna förälskelse kan gå över snabbt om vi har tur. Gash.j

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: