Tekväll

2012-09-26
16:10:23

Tentaplugg!
Ja på fredag smäller det! För då ska jag nämligen skriva min första tenta, nämligen om Antikens historia. Nu känns det ganska bra med själva plugget okej allt förutom att jag ska tryck in alla jävla namn på kejsarna kommer ihåg vad dom har gjort men inte vad dom heter men jaja det löser sig nog! Annnnnars då jo ska jobba igen på GH nästa vecka känns bra var roligt, men stressigt! :) Juste Sofie är ju i Thaliand nu GHHHHAA så långt bort så ja vet inte vad tror inte riktigt jag har fattat att du är borta kanske gör det snart för pruttungen ska ju vara bort i tre veckor....brun som fan kommer hon att vara oxå hmm. Nej tänkte kanske föröska lägga upp lite bilder på allmänt bra saker oxå o förtsätt plugga! Puss!
Gud jag pluggar här, sånt fint!!
Dom gör typ världens godaste muffinsar!! mums!! :D <3
 

Kommentar:
#1: Amdnakdkfksn

Haha, det kommer gå bra ska du se ;)

2012-09-27 @ 05:59:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: