Tekväll

2013-02-05
20:23:00

5 feb

Tisdag avklarad, bara 3 dagar kvar nu tills den här dåliga veckan är över. Usch, mitt humör och engagemang är verkligen i botten just nu. Ska ta det kanonlungt i helgen och bara plugga så kanske nästa vecka blir lite finare. Idag har jag köpt en låda från Tradera, druckit te och filosoferat med min fina Anna och var nyss och handlade åt mor och far. Ska försöka söka lite sommarjobb nu och hitta ny musik till min träningslista. Börjar tröttna liiiite på dem jag har så nu måste jag ha in ny, fräsch musik haha! Några tips? Gärna sådana låtar som får en på "jag-är-bäst-och-ostoppbar"-humör. Hahaha.

Var så satans sugen på godis idag men försökte vara lite nyttig iallafall med naturgodis. Åååh torkade jordgubbar är så jäkla gott alltså

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: