Tekväll

2013-02-07
17:27:00

Älskling

Usch. Det är en bra dag men mår som en dålig banan. Har nån slags överproduktion av snor på gång och nu har öron och näsa bara täppt till och skapat tryck i skallen så det känns lite som mitt huvud ska sprängas. Känner mig även lite febervarm. Men som sagt, annars har jag haft det bra idag! Hade skola i morse, tränade innan jag åkte hem och sen mötte jag upp Sofie för att dra till arbetsförmedlingen. Inte supervärt att åka dit, synd. Var ute efter sommarjobb men inget napp.

Appropå sommar, jag lurade i mig själv att våren började smyga sig på när all snö smälte och det blev varmare. Men sen kom all denna snö och man kom på att det är början av februari, inte ens i närheten av vår lixom haha. Åh sorgligt. Vill ha 15 plus nu, bums. Då kan jag även använda denna sköna böna igen. Längtar!!!!!! Värd precis alla riksdaler jag la ner på den.


Älskling ❤


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: