Tekväll

2013-01-13
23:03:19

Helgen

Helgen har för min del bestått av en mysig tekväll i fredags hos Sofie, sen fick jag skjuts hem och det var nice. Kl 4 på morgonen kom Victor hem till mig haha, han är så bäst. ❤ Sov ut på lördagen. Såg filmer, var på stan, åkte lite bil, åt mumsmiddag, såg Cornelius-filmen, och bakade kladdkaka hehe. Idag har jag gjort mest ingenting, varit med min pojkis och myst. Sett lite Brokeback Mountin (okej jag vet att det inte alls stavas så men orkar inte kolla upp det nu så lev med det haha) och flyttat en spegel i mitt rum med pappa. Jag har ju faktiskt sett 4 filmer denna helg, jag som inte ser filmer så ofta. Blir så rastlös av att se filmer på något vis, haha. Blablabla. Nu måste jag sova, jobbar 8-16 måndag-fredag. Längtar till helgen. Puss!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: