Tekväll

2013-01-20
23:00:00

Livet är beiget
Jag och tapeter. Vi är mycket goda vänner när jag vill inreda andras rum. Men när det kommer till mitt eget är vi eviga fienden! För kräsen var ordet. Vill ha möster, vill ha färg, vill ha något vågat, vill ha nått kul. Och vad kommer jag fram till? Den här beiga tapeten. Kul var ordet. När det kommer till mitt eget rum blir det alltid vitt eller någon annan neutral färg. Jag skulle hemskt gärna vilja testa alla möjliga färger! Men när det väl kommer till kritan vill jag ha nått funktionellt. Beiget är funktionellt och passar till alla mina nuvarande möbler. Vi får se om jag lyckas hålla mig till denna beiga tapet. Jag har trots allt en tendens att ändra mig as you know.
Här är tapeten jag fastnat för just nu. Enkel beige där löven är i glansigt material.
Här är några knäppa tapeter jag har funderat på tidigare...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Amfnalfm

Den var fin! Men vad hände med bohemtapeten? :)

2013-01-20 @ 23:53:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: