Tekväll

2013-01-30
16:11:31

Redo för att döda!

Svenska vården kan dra åt helvete! Här har man suttit hemma och mått illa hela dagen i väntan på att vårdcentralen ska ringa tillbaka. När de väl gör det säger de att det är bara att komma på dropp in. Jag har bara väntat på det där samtalet sedan imorse! Och nu, NU är det såklart fullt på dropp in! Mf! Kunde de inte ha sagt det innan eller?! Nää det tar ju så lång tid det...!@#%$ döööö

I varje fall ska dit imorgon, ger dom mig inte det starkaste penicillinet så får dom med mig att göra! Nu måste jag städa, laga mat och gå ut med hunden som den hemma frun (dottern) jag är! Ciao ha ett bra liv.


Kommentar:
#1: Jennypenny

Vad händer???? :((

2013-01-30 @ 19:31:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: